Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

"Τεράστιος θυμός"

"Ειμαι γιατρός 58 χρονών με καλές σπουδες στο εξωτερικό και με 23 χρόνια με ειδικότητα. Δεν έχω ούτε ιατρείο δικό μου ούτε σπίτι, είμαι στο ενοίκιο. ( αν γνωρίζετε κάποιον άλλο συνάδελφο στη Ελλάδα να είναι όπως εγώ , παρακαλώ να μου τον γνωρίσετε να κάνουμε παρέα). Οι ασθενείς μου όμως πίνουν Γαλλική champagne...
στο όνομά μου, και αυτό είναι η τεράστια ηθική μου ικανοποίηση. Σαν φοιτητής -που λόγω ηλικίας βράζει το αίμα - δεν πήγα ποτέ σε διαδήλωση πιθανώς λόγου του ήπιου του χαρακτήρα μου. Σήμερα στα 58 μου χρόνια έχω τέτοιο θυμό με όλους τους σωτήρες που εμπλέκονται σε κάθε είδους λαμογιά και κομπίνα, που θέλω να κατεβώ πρώτη γραμμή σε διαδήλωση. Και να φωνάξω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου ΕΞΩ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ και ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ όπως ο σχωρεμένος ο Ηλιόπουλος στη γνωστή Ελληνική κωμωδία. Ο θυμός μου είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ σε όσους 'ασελγήσαν ' στο κορμί σου ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_7436.html

2 σχόλια:

 



Blogger Theme distributed by FREE Templates 4U